* I WANT TO BE

Godmorgon världen!
Nej men vaknade för typ en halv timme sen. Somnade sex på morgonen, hej trött chey. För Madde&David kom vid tolv eller något, och då drog vi till en och så var där bara ett litet tag. Sen när vi skulle hem till mig och spela TV-spel så mötte vi Dennis och en annan. Så då kom dom in. Aa. Så pratade David på i nonstop i typ tre timmar... Haha.
Och sen somnade Dennis och Robert (som kom sen) i min säng.... SNÄLLT. Så vi sminkade Dennis lite och allt. Och målade hans naglar. HEJ VI ÄR SNÄLLA.
Och jag kan knäcka min nacke hur mycket som hälst för att jag sov på soffan. Kul.



GULDLOCK SOVER MED ÖPPNA ÖGON, läskigt....




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.