* HURRDURR OSV

OOKEEEEJ. Hej jag är så äckligt överdrivet bäst. Spilde mjölk på mina byxor. Dom hängde på en stol och så kommer jag där med ett glas mjölk för jag vill ha oboy, SÅ SPILLER JAG DET PÅ JEANSEN. Kul. Man känner sig ganska skillad vid såna tillfällen, yeah.
Och nu är i princip klar att hoppa till skolan på mina rosa enhörning. Och efter skolan ska jag till Menlösa, och som vanligt vet jag inget om internet där, gissar på att det dåliga finns där. Woh. Så vet inte hur mycket jag kan blogga resten av helgen, akej?!!??
Så nu ska ajg dricka oboy. Ciao.

Normal Stina, alltid.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.