* GOLVET ÄR SERIÖST LAVA

Okej, är hos Freja nu. Ska få maaat. Men här är golvet helt seriöst lava. Molly (Thor's tjejs hund blablabla) vågar inte gå på golvet, bara mattorna. Liksom så fort hon kommer ut på golvet så backar hon in på mattan igen, askul att titta på. Haha. Dör lite smått. Yeah. Och Wille är jätte avis & måste kela asmycket. Kul. Men aa, gullig är han ändå.
Tycker att maten kan vara klar nu, ashungrig.
HAHAHAHAAHAHH NU BACKADE HUNDEN. Feg hund... :D
Nej nu ska jag duka, ciao~

Pauline (fotoblogg)

Hva slags hunderase er Molly? - Ha en fin mandag. ♥

2011-02-21 | 14:40:06 | http://www.paulinebilder.blogg.no



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.