* GODNATT

Inte direkt som det skulle, Madde kom direk typ och aa. Men inget vettigt att skriva. Förutom att det finns så jävla äckligt störda människor här i världen som tror att dom är så mycket bätte. Bara för att dom är så fattiga att dom måste sno allt, även en liten bulle. Och sen att gå och skryta om att dom ska sno en TV i veckan, INGEN BRYR SIG. Patetiska jävlar. Äckliga är dom. Och hej vilket bra humör jag är på. Madde, David & Herr Efterbliven stack nyss, helt okej humör när dom var här, så fort som stack blev det "Hej jag hatar dig & jag bryr mig inte om du skulle dö nu". HURRDURRAHINAEFAJ. Dö. Ja, eller nej inte dö. Det vore för snällt, bli plågad, lid. Skrik ditt tjejiga äckel skrik.

Nej nu ska jag inte vara sån, ska sova. Måste till skolan imorgon, yes. Så ciao.

Fint, verkligen.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.