* GODNATT

Blev ut ändå, Madde&David tvingade mig, som vanligt. Var världens suris ibörjan, men det ändrades efter att ha sätt världens fulaste fjortishora, gjorde min dag. Man blir glad av sån, att se äckliga människor. Alltid kul. Rena rama plankan som försökte dansa, oh vad kul! Lovar, Madde dog av skratt. Skit kul.
Men ska se klart på min värdelösa film & sen sova. Imorgon blir det sova läääänge (I hope.) sen kommer Madde vid fyra, sa hon iaf. & vid sju drar vi iväg någonstans, tror det var långt borta? Så jaao.  Men nu ska jag se filmen, wooh.
Ciao~

Hej jag har en fot.





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.