* GODMORGON

Cha, vaken. Astrött fortfarande dock, hade gaaanska länge kvar av filmen igår. Sist jag kollade på klockan var hon tio över fyra, så hej jag är trött! Men det är snart löst, blir hoppa i duschen nu, utan att titta mig i speglen, vill fortfarande inte se mitt hår. & ändå ska jag ut ikväll, blir att ha uppsatt hår, verkligen kul. Nää.
Men jag överlever, som vanligt. Men inte mitt fel om ingen annan överlever, fnizz.
Detail – SMH (Shakin My Head) - Edited Version
Alexandra Stan – Mr. Saxobeat - Radio Edit
Therese – Drop It Like It's Hot - Radio Edit
Ciao~




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.