* GODMORGON VÄRLDEN

Vaken, mår bättre just nu. Men fyfan, precis när jag vaknade typ krampade magen som fan så jag kunde inte röra mig, dog ganska hårt. Så låg stilla i nästan en halvtimme och lipade halvt. Inte okej.
Och nu ska jag börja packa, sååå kul. Verkligen. Fast ne. Fnizz. Men nåste ju göras. Eheh. Och igår glömde jag rita, ska göra gårdagens idag med. Fast senare. Packa är liiite viktigare, fnizz.
Ciao~

Langar utan sur min nu.





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.