* GODMORGON VÄRLDEN OSV

Och då var man vaken, trött som en jävla åsna är men också. Vaknade en gång vid nästan halv ett, tittade bara klockan & sen vände mig om och somnade direkt, fnizz. Men kände att nu måste jag upp, vill ju faktiskt sova inatt med, fast det vet jag att jag kan!
Ska snart gå och köpa något att käka, hungrig. Typ nudlar eller chokladpuffar. Eller något sånt. Super snabbfixat ska det vara iaf. Kanske köpa saft med, i princip det ända jag dricker ju. Osvosvosvosov.
Ska se på ett avsnitt Dark Angel sen gå till affären, blablablablablabla, osv.
Ciao~




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.