* GODMORGON OSV

Godmorgon. Asså, jag vaknade vid tio över sju innan, & var aspigg, höll på att strypa mig själv, så somnade om. & vaknade nu för kanske trettio minuter sen, upptäckte att min pappa var hemma, pratade lite med honom. Sen gick jag upp igen, är astrött. Funderar på att somna om lite igen i smyg.
Och idag blir det att åka till Ljungby igen, åker vid halv fem, typ. Och är inte hemma förens efter åtta, riktigt kul att åka buss så länge, verkligen. En vacker dag kommer jag dö pga att det är så tråkigt att åka buss så länge.
& lyssnar fortfarande på Breathe Carolina - I.D.G.A.F. Asbäst. Verkligen. Nej men nu ska jag gå ner och käka frukost, urk.
Ciao.

Cha. Så fin jag var för över ett år sen. Fast ne.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.