* FARLIG KORV

Hjälper, eller hjälpte min pappa med maten, ska bli sån korvostråganoff eller vad fan det heter, själv kallar jag det farlig korv&ris. Och klart fick jag stå & skära den farliga korven, asäckligt. Haha. Nej men elakt att inte hjälpa till ju.
Men nu sköter han allt (jag hade väl bara eldat upp köket, igen). EHEHEH.
Nej men tittar på tv tills maten är klar, HEJ LAT STINA.
Ciao.

Fint.



frida

Vilken bra blogg :)

2011-02-13 | 20:43:45 | http://hultbergfrida.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.