* I NEED A HERO

Fan. Hörde inte väckarklockan idag, fan. Inte okej någonstanns. Nej. Vaknade för kanske tjugo minuter & bara tänkte "Yes, jag vaknade innan klockan!" så ser jag klockan och bara "HELVETES KUKFITTA osvosovosovosvo". Trevligt. Pigg nu iaf. Något positivt.
Missade omprov, det är inte direkt heller så bra. Asså, jag ska skaffa en riktigt irriterande & ashög väckarklocka. Som typ SLIFHSBHKGIKSEGNSIEGNHG på högsta, så ska jag gömma den i garderoben, så måste jag gå upp när den ringer, smart jag är! Yeah.
Nej men nu ska jag gå upp ur sängen & försöka göra något vettigt, skulle ju vara barnvakt idag, men det blir inte av. Tobias har blivit sjuk han ligger & spyr. Stackars liten. Ska passa honom nästa vecka istället, weio. Haha.
Så ciao.

Normalt.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.