* DON'T JUDGE THE INNOCENT

Ibland önskar jag att jag var modigast i världen.
Satt och kollade efter någon film att kolla på innan, blir livrädd för trailena. Men ändå verkar filmarna asbra. Men jag är för feg för attt se dom, cp. När jag blir stor ska jag bli modig! För så funkar det ju? Enligt mig iallafall.
Nej men ändå. Vill kunna se en tecknad film utan att gömma mig under ett täcka. Känner mig lite sådär mesig ibland. Och bara för det ska jag nu starta en barnfilm. KUL. Skitkul. Nä.
ciao, ska äta chokladpuffar och se på barnfilm..........
Eller nej. ska kolla på Arthur och minimojerna. Astufft.





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.