* DIGITALT SKAPANDE

.... Tror jag att lektionen heter iaf.
Nej men är inte helt säker, men photoshop osv iaf. Kul. Verkligen. Kan lika gärna göra det hemma och slippa vara i skolan. Yeha. Typ. Aa.
Och rörlig bild innan, klara med musikvideon. Hade Baksmälla, asfint. Filmat när jag spydde osv. Kul. Och skräckfilmen är också typ klar. Eller skräck & sräck. Skrattar emr åt den. Men David blev iaf rädd. Ända personen som kan bli det typ.
Och inte för att vara helt cp, men jag har ont i huvudet och ryggen. KUUUUL.
Nej nu ska jag spela på facebook tills läraren kommer. Skoj, verkligen.
Ciao.

Oj vad fint. Verkligen..... Aa. Fast. Ne.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.