* DETTA ÄR EN RUBRIK, OKEJ?

Fin rubrik, verkligen.
Nej men kom precis hem, ändå slutade jag två. Asunderbar dag. Började tio över tolv & slutade två. Lyx! Haha. NEj men sen drog jag, Madde&David till Madde och åt. Åt mat. Mat. Aa. Haha, nej men typ kyckling. Asmätt. Cp. Dör. Ont i magen, kul. ehehe.
& sen sen springa inom min syrras jobb, hon slutade halv fem & jag var tvungen att gå inom, så blev kuta dit typ, var där fem i halv, awesome. Skulle ha ny fondation. Har inte använt smink på två veckor nu, så upptäckte imorse att den var slut. Kan vara gaanska bra att ha, fnizz. Så det fixat. & lite annat skojigt.
Ska snart rita dagens bild, sen leta efter kläder tills senare & sen kommer Madde. Men hinner se ett avsnitt Dark Andel där imellan... Fnizz, awesome. Det kör vi på!
ciao~

Nej jag vet inte helt.





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.