* DARK ANGEL

Igen. Haha. Skulle ju plugga, men tänkte att jag kunde göra det under tiden som jag tittade vidare på Dark Angel, & hur gick det? Skit. Har inte ens hämtat papperna eller boken. Känner mig sååå duktig. Nu får jag inte kolla vidare förens jag har varit super nörd & pluggat (kommer äldrig hända men jag får ju hoppas.). Fnizz.
& nu fick jag sms, mobilen ligger på andra sidan av rummet, inte helt okej. Så ska gå & kolla, 90% säker på att det var Maddepluttdutt.
Så ciao.

Oldie. Orkar inte ta nya just nu, fnizz.





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.