cha. inte alls glömt bloggen. nää. men ska...

img_8636 (MMS)

cha. inte alls glömt bloggen. nää. men ska typ festa, dit vi skulle sket sig, som vanligt. men ska någon annan stanns. jag & Madde MÅSTE sluta klä upp oss, varje gång vi gör det så skiter sig festen, och varje gång vi ser ut som skit så blir det fest. asså otur eller vad? haha. sitter i en bil nu, trångt, jaaa. men behöver ju inte klaga. ska vara lite social med Madde nu, eller försöka, mest säger jag mu för det är en ko där framme. fnizz. och ponnyn på bilden är är assöt, akej?! (: gilla den eller ät bajs. ciao~



DANIELLA - photography & design

snygg blogg! (:

2011-02-26 | 23:39:01 | http://ddaniellaa.blogg.se/
mimmi

gulligt blogg :)

2011-02-27 | 00:58:42 | http://mimmiekvall.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.