* BÄ BÄ VITA LAMM

Fast dom är svarta, men ändå.
Haha, nej men haar varit hos min farmor&farfar nyss, min pappa har sina får där just nu. Så var där tre lamm, assöta. & Wille (VÄRLDENSSÖTASTEHUNDHEHE) älskar lamm, asså inte äta, utan leka med, & inte leka som i bita dom utan som i skydda och hoppa runt, typ. & det är sol ute, ett mirakel, typ.
& jag har haft världens sexigaste skor på mig, skulle ut & gå bak så ville jag inte ha mina converse för då skulle jag bli blöt, så jag tog min pappas stövlar som typ är 46 om inte större, fan vet jag. Men jag har iaf 36-37 så dom var GIGANTISKA. Gick upp till mina knän typ, kände mig ganska snygg...... & det kom någon cyklandes på vägen och glodde, jag måste ha sätt otroligt awesome ut... Haha.




Ja, jag är halvt bonde,</3. Men ändå!

Sanna och wilma

Hej!

Lust att göra ett bloglovin byte med oss ? :-)

ber om ursäkt om du inte gillar sånna här kommentarer!

kram!

2011-02-12 | 17:06:11 | http://tobelieve.devote.se
Fiaw

fin blogg! :)

2011-02-12 | 17:57:41 | http://fiaw.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.