UNDRA VAD SOM HÄNDER

Sminkad och sånt, tydligen ska vi göra något ikväll, David hämtar mig och Madde om typ tio minuter. Vi skulle göra något, kan kanske bli kul!


Kitty B.

alltid kul när det händer något :)

2011-04-02 | 01:12:15 | http://kitilicious.blogg.se/
Elin

Hej!

Vill du ha chansen att få t.ex en Iphone 4, present kort, mobiler eller en Ipad. Och mycket mycket mer! :)

Man behöver bara samla poäng för att få det man vill ha.

Sjukt bra sida! Själv har jag fått presentkort och samlar nu till en Iphone.

Kolla in sidan och bli medlem på http://www.supergratis.se/?r=80913

Kram!

2011-04-02 | 11:12:00 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.