SOOOOL ♥

Home, fan vad solen lyser. HELT UNDERBART. Man blir ju inte bara lite glad av det. Haha, nej men äntligen är det vår (har det ju varit ett tag, men nu lyser solen bättre..).
På håltimmen idag var jag med Madde (& hennes mamma~) hos polisen, hon skulle ha ny legitimation. Pucko är hon som har slängt sitt gamla, haha. Sen var vi på stan, in på mix. 70% rea denna veckan, ihihih. Lite nya saker följde med mig hem! Ska visa sen, dessutom ska jag visa vad jag köpte i göteborg förra veckan, gjorde ju aldrig det, men looovar att göra det lite senare, ska!
Men före det ska jag fixa lite saker som min mamma tvingar mig att göra, haha. Ska bara hitta mitt prio kort...


Isabelle

fin header:)

2011-04-18 | 17:57:24 | http://isabellepalmgren.myshowroom.se
linnea

fin blogg! Hur länge har du bloggat`? :)

2011-04-18 | 18:12:32 | http://zamuelsson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.