SHE'S THE MAN

Pluggat satan i det nu! Fan vad duktig jag är, måste klara provet imorgon. Ska se på She's the man nu och sen sova. Imorgon är det sovmorgon, yees. Men ska gå upp runt nio för att plugga lite mer, så blir inte sååå mycket sovmorgon, haha. Men ändå helt okej. Vet att klockan inte är mycket, men är trött. Haha.
Andreas Wijk – Like My Style
We Are The In Crowd – Both Sides Of The Story
Hellogoodbye – Here (In Your Arms) (Radio Edit)
Selena Gomez & The Scene – A Year Without Rain
Apgammal bild, godnatt.


Emma

Sugen på att vinna något snyggt smycke som t.ex: earcuff eller dubbelring?

Gå in på bloggen, läs reglerna och välj vilket smycke du vill vinna!

Tävlingen är i samarbete med Josign.se så är väldigt snygga smycken du kan vinna med lite tur^^



Dessutom kan du vinna en diffuser till din systemkamera på min andra blogg: http://planetarygo.blogg.se

2011-04-08 | 08:39:06 | http://thedevilschild.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.