Så jävla intressant bild så att det bara i...

dsc01479 (MMS)

Så jävla intressant bild så att det bara inte finns. Nej, men sitter i Strömstad nu. Ska vänta två timmar på båten, kul. Men egentligen inte det jag skulle säga, utan att det blir mest troligen ingen 'vanlig' blogging ikväll. Åker till min bror istället för till min mamma, men åker till henne imorgon. Så ja, det var det jag ville ha sagt. Fnizz. Och solen lyser, skönt. När jag var i Göteborg innan runt tolv var det apvarmt, mums! Det är ju varmt här med men det blåser ju, inte okej. Hah. Nej nu ska jag försöka hitta ett vindfritt ställe. Ciao~



Thilda

Fin blogg hörredu! Kram! :)

2011-04-25 | 00:18:11 | http://thildaklasson.blogg.se/
Elina

vilken fin blogg du har! :) allt bra med dig idag ? :D kraam

2011-04-25 | 01:37:11 | http://weelcometomylife.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.