ROSA JACKA

ÅÅH, solen lyser nästan mer idag än igår. Helt underbart. Fast var verkligen dum, hade vinter jackan idag, haha. Men helt okej ändå. Solen gör ju en glad.
Idag ska jag plugga (jippi), har prov på torsdag. Ska klara det med, woh. Sen ska jag börja packa lite, både till Norge & Gran canaria. Haha, måste alltid packa ett bra tag innan, annars glömer jag allt viktigt och tar bara med onödiga saker.
Men först ska jag äta en morot och dricka juice!


Carolin

Hur fixade du headern och menyn med runda kanter? Eller har du fått designen av en annan bloggerska? Känner igen designen ^^

2011-04-19 | 18:27:42 | http://carolineosterberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.