PLUGG TIME

Haha, lektionen var inte tråkig någonstans, jag, Madde & Hanna satt och skrattade oss genom hela nästan. Haha, underbara tjejer det, lovar att vi skrattar åt astråkiga saker egentligen. Fast mest skrattar dom nog åt att jag skenar med ögonen när jag tittar upp! ;) Kan ju inte se upp, hah.
Men nu ska jag plugga på som fan, prov imorgon. Ohsnap!
Madde, Hanna & jag. HAHAHAHAH.


Emelie

gillar din design har du gjort den själv ?

2011-04-06 | 18:41:40 | http://mlij.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.