ON MY WAY

Håller fortfarande på med naglarna, har precis lagt på gelen. Går helt okej, snackade med Emma i en timme med, tittade på film och allt med, därför det tar sån tid. Haha.
Tänkte visa hur långt jag hade kommit, men camen är död, kul.

Haha, liten Stina!


jenny

hej, har frågestund på bloggen! skulle vara tacksam om du kunde ställa en eller flera frågor ;)

kram! ♥

2011-04-04 | 22:49:19 | http://lifeaboutjjenny.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.