NEW IN

Varit på Mix idag med, köpt lite till Emma, så allt är inte mitt.
Nu resten av dagen så ska jag plugga och plugga och plugga lite till. Två prov kommer nu, ett på torsdag och ett på fredag. Nästa vecka är det med ett prov. Så ska verkigen plugga, klarar jag inte alla prov får jag inte åka till Gran canaria (stavas det ens så?). Och jag vill verkligen dit, så ska klara proven! Yeah. Sen ska jag kolla på gårdagens Big Brother avsnitt senare med......


Nadia

Omg, ofta att du också använder Rimmel London! Köper deras produkter i Polen, men såg att typ Åhlens har skaffat in några av deras produkter! : D

2011-04-05 | 19:38:40 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.