MOT PAPPSEN

Yes, nu drar jag (snart), och jag brukar ju inte blogga där, men eftersom att jag ska till Norge på måndag (åker inte hit innan) så ska jag försöka, verkligen försöka. Och i Norge ska jag blogga (eheheh)! Kanske inte mycket, men ska försöka med minst ett inlägg om dagen, och samma hos min pappa. Minst ett om dagen (helst mer, haha). Lovar dock innget, men lovar att försöka? Okej?
MEN CIAO SÅLÄNGE.
Varför ser jag alltid så förvånad ut?


Matilda

Sv; Tack vad snäll du är!!:D

Och fin blogg du har!:)

2011-04-22 | 20:16:03 | http://tildagrubb.blogg.se/
Anonym

ser ut som om du ska bajsa på dig

2011-06-03 | 17:35:40 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.