HUMÖRET GÅR UPPÅT

Är på mycket bättre humör nu! Har precis duschat, asskönt. Ska se liite på tv eller något och sen sova nu. Imorgon ska jag gå upp lite tidigare än vanligt, ska duscha håret då, tog bara kroppen nu. Haha. Kan inte sova med blött hår, ser står seriöst åt alla håll efter det. Och jag gillar inte att föra håret, så imorgon ska jag upp tidigare, gå tidigare med. Ska vara hos Madde typ fem i åtta eller åtta. Sen bär det av mot Göteborg! Helt okej!
Men nu ska jag se på Big Brother ett tag. Godnatt.
HAHAHAH, gamla bilder är kul. Fast saknar mitt hår. :((


HANNA

tack så mycket :D

2011-04-12 | 22:13:10 | http://hannalovisasol.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.