HOS OLE

HAHAHAHA. Ær hos Ole nu, har Norska bokstæver, och vi har druckit, yes. Inte gjort det på två månader, KUL. Men helt skit kul, vi spelar playstation 3, jag ledert, vi kastar frisbee med konrolk, så vi styr. Hihihihih. Nu ær det min tur!!!!! Men puss jag ær bæsyt, jhag har kastat tre kast och Ole har kastat 10 kånger. Hihi, nu ska vi spela vidare, fnizz. Så hørs imorgon, ciao~

A N G E L I J N A

följa varandra på bloglovin?:)

2011-04-25 | 06:09:20 | http://angelijnas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.