har inget internet, men lever i alla fall!...

dsc01511 (MMS)

har inget internet, men lever i alla fall! haha. nej men älsklings Emma kommer snart hit<3. ska fixa hennes naglar och vara lite efterbliven med henne. saknat henne, fnizz. och jag åker imorgon till Norge istället för på måndag. så yeah. ehehe. men nu ska jag vara nörd och spela tills Emma kommer. ciao~



P H O T O S B Y M A D E L E I N E ♡

Fin blogg! :)

2011-04-23 | 12:51:58 | http://photosbymadeleine.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.