GRÖNA ÖGON

Solen lyser asmycket, super skönt. Provet gick bra, faktiskt. Haft ute idrott, helt okej. Solen sken i alla fall. Och hade inte första lektionen, så pluggade under den tiden.
Nu ska jag packa, åker till pappsen imorgon, och till Norge på måndag. Åker inte hit innan dess. Så packa till Norge med. Sen kommer Madde, eller senare.
Och nää. Jag hade inte dom kläderna idag, men tog på dom innan. Eftersom att jag duschade när jag kom hem. Orkade inte leta efter något annat.

Fniss, fina ögon.





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.