GODMORGON

IIIIIIIIIIIIIIH. Astrött. Igår bloggade jag inte när jag kom hem, för jag var hemma runt ett tiden. Tobias fyllde år igår och vi var där till nio, och precis när man kommer hem ska man åka igen. Skulle se på Avatar. Så ingen tid till datorn. Och tyckte inte att det var lönt att packa upp datorn ett på natten.
Men nu är jag vaken, ska gå och klä på mig, går till skolan typ fem i nio. Och efter skolan är det utvecklingsamtal. Så kommer hem senare än vanligt. Fnizz. Och efter det så kommer jag nog gå till Mix, 50% rea nu. Fnizzz. Nej men nu ska jag gå och hitta kläder!


kristineogmichelle

Fin blogg og brae bilder. Ta gjerne en titt på vår blogg.

Håper du liker det.<3

2011-04-11 | 15:32:19 | http://kristineogmichelle.blogg.no
Rebecca

Gulligt linne!

2011-04-12 | 16:41:46 | http://rebeccaarehn.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.