GOD MORGON SUNSHINES~

Ledsen för igår, asså att jag inte bloggade mer. Haha. Men när Madde kom så startade vi film (I am number four, har den i bra kvalite <3) men efter typ 40 minuter drog vi och mötte Kiki. Åt glass, var en timme inne på Maxi. Haha. Och blablabla. Orkar inte, men I am number four är min nya favorit film, bästa på länge! Och jag skulle utan tvekan bli lebb för numer sex. Hon var ganska awesome. Hahah.
Och jag är på bra humör, solen lyser och jag hoppar runt~
Men nu ska jag packa klart och sånt, åker till pappsen om två timmer typ.

Ingen som vill ge tillbaka mitt hår!?


anonym

söt

2011-04-29 | 21:24:39 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.