GLASS

Varit med älsklings Emma nu, fixat hennes naglar och så. Men hon drog nyss, mys att träffa henne igen.
Men nu är jag ensam hemma, pappsen är hos någon och äter eller något. Så jag ska starta en film och äta glass. Yeaah. Imorgon ska jag upp tidigt, åker till Norge vid nio typ. Så lämnar huset runt kvart över åtta.
WEI. Kameran ville kopla till sig idag! Vill den aldrig här annars.


Kristine & Michelle

hei! nydelig blogg.

2011-04-23 | 21:46:50 | http://kristineogmichelle.blogg.no



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.