DÖDA FÖTTER

Hemma från Göteborg! Mina fötter är så döda så att det inte finns! AAAAAH. Gått HELA dagen, satt ner små stunder bara. Fyfan. Men helt okej dag faktiskt, shoppat lite och tittat på museumen. Visar lite senare vad jag köpt, ska tvätta mina fötter i super varmt vatten och hoppas på att dom mår bättre efter det.
Men nu ropar vattnet.
Haha, mitt hår ser apkort ut idag!


Ch



hej, undrar om du viill dela med dig lite av dina planer inför sommarn? frågan lyder: Va vill du HELST hinna göra under sommaren 20011? det finns olika alternativ

att välja på.. vill du kopiera och använda frågan på din blogg så är det helt ok:) kan vara kul att göra som tidsfördrivande :)

2011-04-13 | 21:25:52 | http://silverdam.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.