DIGITALT SKAPANDE

Börjar om tio minuter, uuurk. Inte alls en kul lektion, vi har hålt på med att göra svartvita bilder i typ flera veckor, tycker vi kan börja med något nytt, nu!
Idag kom jag i tid, så stolt! Och om en vacka är jag i Göteborg, helt okej. Ehe. Under lektionen nu tänker jag bara sitta och leka, kan ju redan detta, hah. Fan vad jag hoppar med att skriva, först om lektionen, sen om att jag kom i tid, sen om Göteborg och sen om lektionen igen, duktig Stina. Har absolut ingen rödtråd i att skriva. ;)

Samma bild som för några veckor sen, fnizz.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.