DEJT MED JOHN BLUND

Fuck yeah. Snubben är nog underbarast i världen (efter han som kom på chokladpuffar).
Nej men ska dricka upp min juice sen borsta tänderna och sova. Trött som en liten rumpnisse! Imorgon ska jag försöka gå upp sju så jag hinner duscha. Kan ju hoppas på att jag vaknar.
Godnatt, John Blund ropar på mig nu.


olivia bjurström

fin blogg! söt är du också! :)

2011-04-19 | 23:37:42 | http://oliviabjurstrom.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.