CUPCAKES

Homie. Skulade typ tre idag, hade provet ju. Gick faktiskt bra! Asstolt över mig själv. Sen gick jag på stan med Madde, köpte födelsedags present till Tobias som fyller år på söndag, haha. Stor kille är han nu, hela tre år!
Nu ska jag packa, åker om mindre än en timme. Och precis som förra helgen, bloggar inte hemma. Bara om jag får mycket tid över. Ska jobba liksom, tjäna pengar till Gran canaria! Och till Göteborg. Uuusch. Ibland vill man vara miljonär. Haha. Men nu måste jag packa.
Solen lysen och jag körde på gult idag!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.