[ youtube ]

Folk på youtube skrämmer mig, lovar. Asläskiga är dom! Eller, många iaf...........
Liksom, folk lägger upp videor som är så ortoligt, överdrivet pinsama. Visst, jag har också lagt upp pinsama, fast inte på det sättet att jag kommer asså skämas för det. utam mer "AHHAHAHAHAHA, :$" ... Ni fattar. :)
Nej nu ska jag inte gnälla. Hihi.
Fast såna videor är roliga att kolla på.............
W/E. Nu ska jag titta på Fred the movie.





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.