[ you're a bitch, but i love you anyway ]

Vaken! :)
Aaah, nehe?!?!!?! Jag sover. Hur fan skulle jag annars kunna blogga.... Jag är ju smått trög ibland..... Skiiitkul!
Nej men Stina ska städa, oj vad hon älskar det. Det är ju askul! Fast ne. Men någon måste ju göra de... Eftersom att lägenheten är en jävla bitch. :( Den borde lära sig att städa sigsjälv!

"You're a bitch
But I love you anyway
Oh
You can't sing
But you still put me to sleep
Baby
You're a bitch
Hey hey
Hey hey
You make me sick
But don't ever go away

La la la la la

La la la la la
La la la la la

WHOA!!!!!!!!!!
"

Yeaaah. Nej nu ska vi höja volymen och städa vidare. Ciao. KANSKE BARA KANSKE hörs innan min lillemor kommer. :)

Lucke

Var med och tävla om en jumpsuit från onepiece på min blogg om du känner för det :P

2010-12-11 | 11:01:10 | http://modegrabben.blogg.se/
Cissi

Har helgen varit bra hittills? =)

2010-12-11 | 11:56:18 | http://cviklund.blogg.se/
Cissi

härligt. det skulle jag också behöva, haha :D

jodå min har varit helt okej den med :)



vad händer resten av dagen då?= ) kram!

2010-12-11 | 12:39:21 | http://cviklund.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.