[ wow-tjej ]

mattias . säger
du ser lite ut som en wow-tjej, är det möjligt att vi en gång i tiden spelade wow tillsammans?

Jag dog lite smått, hihi.
Nej men det var lite sådär WHAAAT. För sen pratade han om mötesplasten, VEM ÄR MÄNNISKAN?!?!!? Aa...

Jag somnade innan, jippi. Verkligen. Är ASTRÖTT, dör lite smått. :( Vill bara sova sova sova sova sova & sova. Jag är alltid trött, asjobbigt. Lovar. Och jag har knappt packat alls, och jag måste städa med. Inte okej alls. Nej. Inte alls. Och min mage gör asont. slog i den innan. Jag dör så ont det gör. Inte alls okej.
Så nu ska jag deppa över att det gör ont och packa, askul ju.

mattias . säger
de små dragen, kindbenen, hakan, det breda leendet, luggen

mattias .

Hahaha! Ofta du gör ett blogginlägg om det där >_<

2011-01-01 | 15:15:58 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.