[ we need a new begining ]

Ohsnap. Håret blev inte mörkbrunt direkt.... Det blev brunsvart typ. Haha. Men jaja, det duger! :) Och det går asdåligt med pluggandet, kommer typ ingen stanns, oooohsnap igen. Assvårt, fattar inte ett skit, men MÅSTE klara provet, så jag får la plugga på. Askalas.
Och sen ska jag städa med....... Jag som ville lägga mig tidigt, men jajajaajajajaj. Hah. Nej men jag behöver inte lägga mig tidigt idag, börjar kvart över tolv imorgon ju. Kan sova till typ elva! Woho!

Hoppsanhejsan, det liknar ju svart! :)




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.