[ tjugotvåtretiosju ]

Aa. Det är ju inte länge tills julafton nu. Woh, verkligen. Eller, nej. Längar inte. Blä. Osv osv sovosvovosvovovosvv. Vill hem till min lägenhet, orkar inte vara här.
Och jag tänker sova snart (mitt snart kan vara timmar, eheheh). Är astrött, som tre timmar inatt typ. Askalas ju. Emmas fel. Tihihhii.
Ne, dax att starta en film och ligga i sängen, wow, jag känner hur julstämningen stiger, eller gör jag? NEEEE. Julen är överskattad.

Hej gammal bild.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.