[ tjugoförstadecembertvåtusentio ]

Aa, cha. Orkade inte blogga mer igår, IHIHIHIHIHHIHIHIHIHIHIHIHIHIHI, osv osv osvosovsovosov. Nej men , ne. Och idag............ Slutade man skolan, askalas, lovar. Och det är äckligt kallt. Lovar. Dör lite.
Joss - Det är kallt om näsan! Känns typ som makaroner!

Asså va? Inte alls okej Joss, inte alls.
Och aa, efter skolan gick vi till Roddys, och satt där typ... AAAAAAAAAAASLÄNGE. Mysigt! eheheheheheheheh. Aa. Och sen.......... Gick jag och Joss till Hemköp, den lilla tjockisen ville ha chips. Som sen trillade ner på hennes hår och hon bara "MUUUMS" . Aa, asmysigt. :) Verkligen. Hihi. Aa. Och sen stack hon ganska nyss, typ. Och då pratade man med pappsen lite. Aa. Ska ju hem imorgon, sista dagen i Ljungby detta året, oooomg. Lite smått konstigt, lovar. EHEHEHEHEHEHE.
Nej men nu ska jag.... Packa typ. Vet inte helt, men det blir nog det, måste ju. Aa. Precis. Måste ju det. Aa.

Asså, jag har något i ögat, lovar. Det gör ont, men jag får inte bort det, cccccccp. Aa.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.