[ this boy whats to play ]

Wadup?! Jag är vaken, mina ögon går i kors och jag fattar inte ett skit. Typ. Askalas. Eller? Nej men Hade tydligen glömt ställa av mina väckarklockor....... Så nu är jag vaken, askalas. Lovar, jag dör så trött jag är. Sist jag kollade på klockan igår så var hon halv fem, känns ju skit bra. Men jag kan ändå inte somna nu. Ohsnap.

Nej, nu ska jag plugga eftersom att jag aldrig gjorde det igår.

liindblaads

Dagens lucka är öppnad, kolla om det va du , om inte så kan du anmäla dig till morgondagens lucka (18)

redan nu i samma inlägg

2010-12-17 | 10:26:09 | http://liindblaads.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.