[ take me away ]

Heyaa!
Man är ju
ganska vaken
nu. Och fick sån
konstig ide, idag ska
jag skriva såhär, istället
för på andra hållet som jag
brukar göra, om ni fattar? Asså
Det brukar ju börja stort och senare
minska. Nu börjar det litet och blir större.
men tro inte att jag kommer skriva ALLA mina
inlägg i bloggen såhär, nejnej. Men just nu gör jag
det. För jag vet att jag inte har något lååångt att säga.
Men nu ska jag fixa headern lite snabbt, sen gå och möta Joss
och dra till skolan, börjat inte förens ett idag, gut. Men jao, pussie! :*

Gamal bild på glad Barbie. Saknar't. :)





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.