[ stina + lim + datorn = inte bra ]

Aa. Limmade fast handen på datorn innan..... Skit kul. Verkligen. Snubblade osv. Inte okej.

Nej men varit i Halmstad med Emma heeela dagen, shoppat smått och köpt julklappisar. Typ. Aa. Och det är kallt ute. Och jag fick nyss internet, ett mirakel. Och det är typ assegt. Men ändå!

Och igår var man överdrivet cp, Emma&jag kletade smält choklad........... Aa, asnormalt. Verkligen. (:

Fint, verkligen.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.