[ snubbel i snön ]

Hemma! Wooh, men super blöta kläder och iskalla fötter.

Idotten sög, någon förvånad? Nej, tänkte väl inte det, lovar, att dansa juldanser suger hästballe. Och att sen dansa linedance (om det ens stavas så?) är ju fan inte bättre. men JAAAAAO. Och efter det blev det att gå hem, i detta jävla snö vädret, askalas ju. Gick med Hedda, och innan vi lämnade Madde&Dennis så var vi lite små cp och sparkade fullt med snö på varandra, blev albino. Jippi. Nej, men kul var det, faktiskt.
Och sen när man nääästan var hemma, klart som fna att jag ska vara så duktig att typ halka. Haha, och precis där det var fullt med människor, haha. Kände mig så himla duktig! :D
Skojeliskoj, ELLER? Nej.

en av mina älskade one pieces :love: Haha. Nej men mysigt! Och knubbigt...




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.