[ snart date med John Blund ]

Ohyeah, ska upp tiiidigt imorgon, mammsen kommer ju. Och ska gå upp lite tidiare för att städa vidare... Är astrött nu, så jao, orkar inte ta mer nu. :) Men imorgon måååste jag.
Och jag vet inte om jag hinner blogga imorgon? Möjligtvis på morgonen och senare på kvällen, kommer vara borta hela dagen. Ska vara barnvakt med liksom. så förvänta er inget. :)
Ciao sålänge.



Men fy, jag är alltid så himla asseriös. Måste ju lära mig att bjuda lite
på mig själv! Meeeeen neeeee. Jag ska vara asseriös. :) aa cha.


Emma

haha va söta bilder :D man ska inte vara seriös :)

2010-12-11 | 22:15:59 | http://nolitas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.