[ seventeen ]

Eya, tillbaka i Pungby. Fnizz. Hah, nej men fy fan vad trött man är.. Igår somnade jag typ direkt efter inlägget, var äckligt trött. Sen vaknade jag igen vid typ elva halv tolv tror jag, och låg då och smsade till kvart över tre. Och vaknade vid ett av att min pappa rringde, sen fortsatte jag lata mig i sängen tills typ tre kanske? Då blev det frukost.
Och senare vid fem var det bara att ta bussen hit. :)
Och jag är fortfarande trööööött. Inte alls okej. Fast, ska nog se lite på TV och sen sova antar jag.

Camen la nyss av, så det blir en gammal bild!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.