[schhhh ]

Och nu kommer det inlägget där jag skriver normalt, oooomg. Nej men orkar inte sitta och göra det dära cp som jag gör annars. :) Och nu är headern fixad, vad tyck? Asful? Jag veet. Men orkar inte direkt bry sönder mig.
Den är rooosa~ Haha. Så jävla trög jag är ibland. ;)
Jao, nu kan jag blogga "vanligt" med, asså skriva om vad som har/kommer hända... ska till skolan snart (som jag sa i förra inlägget). En enda lektion, weeeeio. Fast ne. Idrott, hatar't. Faast tror vi ska åka skriskor (NEJ JAG KAN INTE STAVA TILL DET EFTERBLIVNA ORDET). Hoppas vi ska det, askul ju. Fast jag trillar bara. Hah. :D
Nej nu får jag nog ta och sluta skriva och gå och fixa småsaker.

En av alla bilder man tog för att få fram en någorlunda bild.
Asså, nej, jag blir aldrig bra på kort, typ.





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Om mig&bloggen: Heter Stina Gunnarsson & är 17 år. Lever i Ljungby i min egna lägenhet, går Medieprogrammet på Sunnerbo. Älskar chokladpuffar&coca-cola cherry, det är asgott. Hatar den svarta geten i My litte pony&lakris. Bloggen handlar om mig och mitt totalt meningslösa liv, låter ju ganska intressant.